فهرست باربری های تهران

لیست باربری های تهران همراه با شماره تلفن و آدرس وب سایت

فهرست باربری های تهران

لیست باربری های تهران همراه با شماره تلفن و آدرس وب سایت

6 راز برای اسباب کشی راحت

بسته بندی قبل از استخدام شرکت باربری

بسته بندی سخت است؛ اما اگر تا قبل از روز جابه جایی از پس آن برنیایید قطعا اسباب کشی راحت در انتظار شما نخواهد بود. قطعا همه شما می دانید که روز اسباب کشی روز بسته بندی نیست. زیرا هیچ شرکت باربری منتظر شما نخواهد بود تا شما اسباب خود را بسته بندی کنید. که البته در این صورت هزینه شما افزایش پیدا می کند.

البته اگر زمان کافی برای بسته بندی را نداشتید یا نتوانستید لوازم بسته بندی را تهیه کنید؛ نگران نباشید شرکت های باربری با اطمینان پیدا می شوند تا وظیفه بسته بندی اسباب منزل شما را در کوتاه ترین زمان به عهده بگیرند.  

نکته ای مهم برای اسباب کشی راحت

قبل از برنامه ریزی و سفارش اسباب کشی به یک شرکت باربری باید لوازم با ارزش خود را از دیگر وسایل خانه جدا کنید. شک نکنید که این اجناس با ارزش تمام زندگی شما هستند. نباید با حواس پرتی سرمایه های زندگی خود را از دست بدهید. دقت کنید.

این اجناس با ارزش عبارتند از اسناد مهم، جواهرات، یادگاری ها و عکس های شخصی. درسته عکس های شخصی شما هم با ارزش هستند؛ شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما باید بدانید بسیاری از سختی ها را این سهل انگاری ها می سازند.

برچسب برای اسباب کشی راحت

زمانی که بسته بندی شما به پایان رسید وقت آن شده تا لوازم و کارتن ها را از یکدیگر تفکیک کنید. استفاده از برچسب بهترین و ساده ترین راه برای جدا کردن جعبه ها است. اگر لوازم شکننده ای دارید این وظیفه شما است که با زدن برچسب به اطلاع کارگران برسانید. قطعا با دیدن کلمه “شکستنی” کارگران تمام جوانب احتیاط را رعایت خواهند کرد.

فراموش نکنید که زدن برچسب هنگام بسته بندی شما را در چیدن اسباب منزل جدید کمک زیادی می کند. شما می توانید با استفاده از خواندن برچسب ها لوازم را با سرعت بیشتری سرجای خود قرار دهید.

برای اسباب کشی راحت پر انرژی باشید

هرچند اسباب کشی سخت است و انرژی زیادی از افراد یک خانواده می گیرد؛ اما انرژی شما اثاث کشی راحت را برای شما و خانواده به همراه خواهد داشت.

روحیه خوب شما علاوه بر اینکه بر روحیه خانواده تأثیر می گذارد؛ همچنین موجب می شود تا کارگران شرکت باربری نیز با دیدن شما بدانند که باید حواسشان به کار کردن خود باشد. شما می توانید در بعضی مواقع که نیروی کارگران تحلیل رفته به آن ها مشاوره دهید که خطایی انجام ندهند یا حتی به آن ها سرویسی دهید تا انرژی مجدد را بدست آورند؛ که در بسیاری از موارد نوشیدنی خنک و شیرین توصیه می شود.

کودکان و باز هم کودکان

اگر خانواده ای هستید که دارای فرزند کوچک نیستید کار شما برای اثاث کشی راحت قطعا آسانتر است. اگر هم دارای فرزند کوچک هستید بهتر است این مورد را جدی بگیرید. کارگران در روز اسباب کشی سرعت زیادی دارند و این سرعت با حجم بار زیاد در بسیاری از مواقع جلوی دید آن ها را می گیرد. کودکان شما نباید در مسیر آن ها قرار بگیرند زیرا زیان آن ابتدا بر گردن شما می افتد. سعی کنید قبل از تعیین روز اسباب کشی با نزدیک ترین افراد به خانواده خود مشورت کنید تا بتوانند شما را در نگهداری کودکتان یاری کنند.

تلاش کنید تا با مشورت بی نقص امن ترین محیط را برای کودک خود انتخاب کنید تا آرامش که یکی از مواردی است که در اسباب کشی راحت است به همراه شما باشد.

به خود و کارگران پاداش بدهید

بسیاری از شرکت های باربری که قوانین خاصی را دنبال نمی کنند به دنبال انعام هستند که شما با انتخاب یک باربری با قوانین تعیین شده می توانید این پاداش را به صورت غیر مالی پرداخت کنید و  این مورد را تنها با تشویق آن ها در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

نوبت به پاداش به خودتان رسیده است؛ بعد از پایان یک اثاث کشی تنفسی را قبل از چیدن لوازم در منزل جدید ایجاد کنید. این تنفس به می تواند با صرف نهار یا شام در یک رستوران یا پارک به عنوان پاداشی بزرگ برای شما و خانوادتان باشد تا اسباب کشی راحت را به معنای واقعی تجربه کرده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.